crazyyyyyy ... not part love
matalebe jazab,,,,
شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 14:18 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

http://www.pic1.iran-forum.ir/images/up8/00814231381212945071.jpg


شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 11:46 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

متولدین فروردین : آهنفلز زندگی متولدین فروردین آهن است که 9 برابر دیگران به آنها قدرت می دهد و شانس و موفقیت آنها را در زندگی نه برابر می کند . انرژی و اشتیاق روانی انها می تواند همچون مشعل فروزانی ٬ راه را برای دستیابی به آرمان های بزرگی که در سر می پرورانند روشن نماید. آنها پیشگامانی هستند که همواره دیگران را به سمت هدفی نایافتنی هدایت می نمایند.متولدین فروردین کمتر به دنبال اندوختن ثروت هستند.ولی اگر شروع به مال اندوزی کنند با چنان سرعتی پیش می روند که وقت نمی کنند بایستند و پول ها را بشمرند. در زمینه پول ٬ زمان و حتی لباس خود بسیار دست و دلبازانه عمل می کنند و هر قدر هم فقیر باشند همیشه چیزی برای بخشیدن دارند. آنها اعتقاد دارند که وقتی به دیگران کمک می کنند نه فقط خرسند می شوند بلکه این عمل آنها باعث می شود که دیگران هم متقابلا کاری برای آنها انجام دهند.
 
متولدین اردیبهشت : مس فلز ماه اردیبهشت مس است که رسانای برق و گرماست و بعد از گذشت سالها همچنان درخشان باقی می ماند. در زندگی خانوادگی حاکم ورئیس است و هیچکس جرات ندارد آرامش او را بر هم زند. او مانند زمان صبور است و مانند جنگل عمیق ٬ واز چنان قدرتی برخوردار است که قادر است کوه را جابجا کند ولی آدمی لجوج و یکدنده است. این افراد معمولا از چیزهای کوچک خوششان نمی آید واز همین رو دلبستگی خاصی به عشق پایدار و ثروت دارند. 
  
متولدین خرداد : جیوه 
فلز سرد جیوه در متولدین خرداد تمایلات دوگانه ای را به وجود می آورد مگر آنکه خودش جلوی آین کارها را بگیرد و به ندای قلب خود گوش کند. هنگامی که عمیقا به دنبال علت بی حوصلگی متولد خرداد بگردید در می یابید که او همیشه در پی هدفی است ولی مشکل اساسی او این است که هدف را نمی شناسد . متولد خرداد از تخیل بسیار قدرتمندی برخوردار است و به همین خاطر اهداف زیادی را در سر می پروراند. ذهن متولدین خرداد همیشه به کاری مشغول است و به همین دلیل بیش از دیگران به استراحت نیاز دارد . آنها با آنکه نسبت به بی خوابی حساس هستند ولی هیچگاه به اندازه کافی نمی خوابند. 
  
متولدین تیر: نقره
 فلزوجودی متولدین تیر ٬ نقره است که علیرغم تشابه با سایر فلزات از خصوصیات ویژه گرانبهایی برخوردار است. آنها قلب مهربانی دارند و نیاز دیگران را به خوبی حس می کنند و به آن اهمیت می دهند و می خواهند به دیگران کمک کنند ٬ اما در ابتدا منمتظر می شوند تا ببیند کسی دیگری پیدا می شود که پیش قدم شود چون دوست ندارد پول و وقت خود را صرف چیزی کنند که نیازی به آن نیست. اما اگر دریابد که کس دیگری آستین خود را بالا نزده است آنگاه در آخرین لحظه دست به کار می شود . او می گذارد که دو بار زیر آب فرو روید ٬ ولی بار سوم شما را نجات می دهد . او خیلی رئوف است و نمی گذارد غرق شوید. 
  
متولدین مرداد: طلا
 متولد مرداد در دوستی بسیار وفادار است و درموقع دشمنی آدم منصف و قدرتمندی است . او چه ساکت باشد ٬ چه خودنما ٬ فردی خلاق ٬ مبتکر و قدرتمند است . چون او از طلای خالص است به همین دلیل ما ٬ گاهی خودخواهی ٬ تکبرو تنبلی او را نادیده می گیریم .متولدین مرداد در مورد پول هیچگونه احتیاطی به خرج نمی دهند ٬ بسیار ولخرج هستند و حتی اگر پول زیادی نداشته باشند شیک می پوشند و زندگی شان لوکس است و برای تفریح و سرگرمی خود زیاد خرج می کنند. اگر کسی از آنها پول بخواهد به او می دهند و اگر نداشته باشند از دیگری قرض می کنند و به او می دهند. 
  
متولدین شهریور: جیوه
 اگر درجه حرارت محیط مناسب باشد ٬ متولدین شهریور علیرغم اینکه ظاهرا ترکیبی از فولاد و یخ به نظر می رسند ٬ در اثر عواطف اطرافیان ذوب خواهند شد . آنها بدون تردید انسانهایی صادق و قابل اعتمادی هستند ولی زمانی که نخواهند به جایی بروند و یا کار خاصی را انجام دهند ٬ به راحتی می توانند خود را به مریضی بزنند. در چنین مواقعی استعداد نمایی آنها در زمینه هنرپیشگی هویدا می شود. متولدین شهریور از عکسهای خود ایراد می گیرند و در مورد سر و وضع خود وسواس شدیدی دارند ٬ همیشه سر و وضعی مرتب و پاکیزه دارند و در مورد لباس بسیار سخت گیر هستند. 
  
متولدین مهر : مس 
متولدین مهر سودمندی فلز مس را که فلز هم آهنگی آنهاست بازتب می دهند. از هر گونه بی ادبی و بی نزاکتی تنفر دارند ولی با وجود این اگر تابلویی روی دیوار خانه تان کج باشد ًنرا صاف می کنند و اگر صدای تلویزیون تان زیاد باشد آن را کم می کنند . آنها عاشق مردم هستند ولی از اجتماعات بزرگ بدشان می اید.مانند کبوتران صلح دائم این طرف و آنطرف می روند.و به میانجیگری می پردازند و صلح و صفا برقرار می کنند.انسانهایی بامحبت و دلپذیر هستند ولی گاهی اوقات بداخلاق واخمو می شوندو از دستور دادن به دیگران خوششان می آید.


متولدین آبان: آهن در بین متولدین آبان آدم عصبی و بی قرارخیلی کم دیده می شود و این در اثر فلز درونی شخصیت آنهاست ٬ با وجود این آنها خیلی رقیق القلب بوده و نسبت به افراد ناتوان و درمانده خیلی دلسوز هستند. متولدین آبان هرگز هدیه یا محبت کسی را فراموش نمی کنند و فورا در جستجوی جبران آن برمی ایند.از طرف دیگر ظلم و بی عدالتی را نیز فراموش نمی کنند و در مقابل ان واکنش های متفاوتی را از خود بروز می دهند. به خانواده و روابط خانوادگی اهمیت زیادی می دهندو رفتارشان با کودکان ملایم و عطوفت آمیز است. 
  
متولدین آذر : قلع 
در میان متولدین آذر به ندرت می توان کسی را پیدا کرد که شوخ طبع و بذله گو باشد و همین تعداد اندک نیز که در گفتن لطیفه چنان خام هستندکه هیچ کس به آنها نمی خندد. اگر چه متولدین آذر حافظه ای بسیار قوی دارند ولی گاهی فراموش می کنند که کت خود را کجا گذاشته اند آنها هرگز نمی توانند دروغگوی ماهری باشند هیچ کس حتی برای یک لحظه نمی تواند دروغ آنها  را باور کند. ریا کاری و دروغ گویی اصلا با مزاج آنها سازگار نیست و هر وقت سعی به انجام این کار نمایند به زودی دستشان رو می شود . متولدین آذر ٬ چه کم رو چه پررو ٬ ر زمینه عشق همیشه آماده اند که شانس خود را امتحان کنند و خود را به آب و آتش بزنند. 
  
متولدین دی : سرب اگر چه فلز درونی متولد دی او را به فردی بسیار محکم تبدیل ساخته است اما او فردی خجالتی است که روحیه ای لطیف و حساس دارد. متولد دی همه کسانی را که باعث صعود آنها شده اند بسیار ستایش می کنند . آنها خواستار پیروزی و موفقیت هستند و به سنتها و آداب و رسوم احترام می گذارند. در شخصیت متولد دی همیشه اندکی افسردگی و غم همراه با جدیت وجود دارد. اما هیچ یک از این دو خصوصیت باعث نمی شود که اواز انضباط جدی دست بر دارد . متولد دی به حدی لایق و کارآمد است که به راحتی می توانید زمام امور را به دستش بسپارید. 
  
متولدین بهمن: اورانیوم 
فلز درونی متولدین بهمن یک فلز حقیقی نیست و یک ماده رادیواکتیو است که فقط در ترکیبات یافت می شود . اورانیوم می تواند موجب انفجارات عظیم و زنجیره ای گردداز همین رو تلاش برای محدود کردن آنها و مجبورساختن شان به انجام کاری مثل کوشش برای به دام انداختن طوفان زمستانی در یک بطری است . متولدین بهمن عقیده خود را خیلی رک و بی پرده به زبان می آورد ولی هرگز سعی نمی کند عقیده اش را به شما تحمیل کند. یک بهمنی برای احساس امنیت دور و اطراف خود را شلوغ می کند و دوستان زیادی دارد ولی گاهی اوقات به یکباره در پیله تنهایی خود فرو می رود و دلش می خواهد تنها باشد. 
  
متولدین اسفند: قلع 
فلز متولد اسفند ٬ آهن ٬ جیوه ٬ طلا و یا سرب نیست بلکه آلیاژی از فلزهاست که نشانگر غیر واقعی و توهم آمیز بودن این افراد است. آنها قوی تر از آن هستند که می پندارید و عاقل تر ازآن که می شناسید ولی تا زمانی که خودشان راز وجود شان را کشف نکنند ٬ راز آنها همواره پوشیده و مخفی باقی خواهد ماند. یک متولد اسفندتمایل چندانی به آرزوهای دنیوی ندارد٬ همچنین برای مقام ٬ قدرت و یا رهبری ارزشی قائل نیست و ثروت و مال دنیا برای او جذابیتی ندارد. او به آینده هیچ اشتیاقی ندارد و نسبت به آن بی خیال است. در مورد گذشته نیز دانشی شهودی دارد و در مورد امروز شکیبا و مقاوم است

حالا بشين و فكر كن ببين چه جور  فردي هستي

شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 11:22 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

 

شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 11:18 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

اناستازيا دختر 19 ساله ي اكرايني هس كه با گريم صورت خودش تونسته تو شبكه هاي اجتماعي هزاران طرفدار پيدا كنه .... ولي خدايي خيلي شبيه :O

شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 11:9 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

 Falling Down

 

شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 10:50 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

 

شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 10:46 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

http://s3.picofile.com/file/7423944187/f59.png

لطفا نظر خودتونو بنویسید

شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 10:24 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

شنبه 29 مهر 1391برچسب:, :: 9:21 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

 

جمعه 28 مهر 1391برچسب:, :: 21:32 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

اتل متل توتوله / این پسره سوسوله

موهاش همیشه سیخه/ نگاش همیشه میخه

چت میکنه همیشه/ بی مخ زدن؟نمیشه

پول از خودش نداره/ باباش رو قال میذاره

دی اند جیشو میپوشه/ میشینه بعد یه گوشه

زنگ میزنه به دافش/ میبنده هی به نافش

که من دوست میدارم/ تاج سرم میذارم

صورت رو کردی میک آپ/ بیا بریم کافی شاپ

تو کافی شاپ،می خنده/ همش خالی میبنده

بهم میگن خدایی!/ چقدر بابا بلائی!

همه رو من حریفم/ میذارم توی کیفم

هزارتا داف فدامن/ منتظر یه نامن

ولی تویی نگارم/ برات برنامه دارم

اگه مشکل نداری/ میام به خواستگاری

 

              

جمعه 28 مهر 1391برچسب:, :: 21:11 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(


جمعه 28 مهر 1391برچسب:, :: 20:45 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

آرامشــی میخواهم  ..خلوتــی میخواهم


تــو باشی و من


در کنار هم


تو سُکوت کنــی و مَــن گوش کنم


و من آرام بگویم  دوستت دارم و تو گوش کنی


و آرام بگوئی .. من هم دوستت دارم

 

جمعه 28 مهر 1391برچسب:, :: 19:29 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(
پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, :: 19:22 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

 

پنج شنبه 27 مهر 1391برچسب:, :: 19:17 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, :: 22:57 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

آرامش زندگی من

 

گم شده لابه لای انگشتان مردانه ات

 

چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, :: 22:47 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

جاسیتن در حال تبلیغ عطر فوق العادش....

چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, :: 21:16 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

خندم میاد اینا چرا دروغ میگن همش ؟!
خو راستشو بگن ٬ بگن ما دوستیم !!! اینم عکساشون :

Click to view full size image

چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, :: 19:45 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

خانمی که دوقلوهای برادرش را باردار است +عکس

زنی به نام تیفانی بروک تصمیم گرفته است تا بچه های برادرش را در رحم خود پرورش داده و آنها را به دنیا آورد. تیفانی خود نیز مادر دو فرزند است.
همسر برادر او به دلیل ابتلا به بیماری بعد از زایمان اولش ناچار شد رحمش را خارج کند و این امر باعث شده است که او دیگر قادر به بارداری نباشد. اما از آنجایی که آنها بچه های بیشتری میخواستند به سراغ پزشکان رفتند تا راهی برای بچه دار شدن آنها بیابند. پزشکان به آنها پیشنهاد دادند که برای بچه دار شدن از رحم اجاره ای استفاده کنند. به این طریق که ابتدا تخمک بارور شود و سپس تخمک بارور شده آنها در رحم دیگری پروش یابد.


آنها تصمیم داشتند رحم یک زن را اجاره کنند که تیفانی به آنها پیشنهاد داد این کار را برایشان انجام دهد. او میگوید هیچ زنی مطمئن تر از افراد خانواده برای این کار نیست. او اکنون دوقلوهای برادرش را باردار است و زیر نظر پزشک قرار دارد و قرار است به زودی این بچه ها به دنیا بیایند
گفتنی است تیفانی و برادرش هردو از ازدواج اول والدین خود بودند و هیچ رابطه خونی نیز با هم ندارند. این مسئله باعث شادی زیادی در این خانواده شده است. برادر تیفانی معتقد است این مسئله باعث میشود خانواده آنها به هم نزدیکتر باشد و این خود موهبت بزرگی است.

 

خانمی که دوقلوهای برادرش را باردار است +عکس

خانمی که دوقلوهای برادرش را باردار است +عکس

خانمی که دوقلوهای برادرش را باردار است +عکس

چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, :: 19:21 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

سلنا گومز حامله است جاستین به زودی پدر می شود +عکس


شایعه جدید که مبنی بر آن است جاستین بیبر به زودی پدر می شود سلنا گومز دیشب بعد از مراسم kca سلنا حالت تهوع و علائم یه زن حامله بهش دست داد و راهی بیمارستان شد tmz هم تا اینجا رو تایید کرده اما نه جاستین و نه سلنا هنوز هیچ کدوم تایید نکردن پس هنوز دقیق نمیشه گفت اما شواهد میگه سلنا گومز حامله است.

چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, :: 19:3 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

 عکس های مدل آرایش های فشن

 عکس های مدل آرایش های فشن

 عکس های مدل آرایش های فشن

 عکس های مدل آرایش های فشن

چهار شنبه 26 مهر 1391برچسب:, :: 18:35 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

 داشتن دوست قبل از ازدواج، درست یا غلط ؟

دوستی هایی که قبل از ازدواج دنبال می شود، قطعاً دوستی پایدار و بلند مدتی نخواهد بود اما وابستگی عاطفی ای که بعد از مدتی بین دو طرف شکل می گیرد، جدایی را سخت می کند.

معمولا افرادی که اقدام به برقراری چنین رابطه هایی می کنند، با این استدلال که «ما نمی خواهیم ازدواج کنیم» انتخاب ها و رفتارهایی را که باید از خود نشان دهند، بروز نمی دهند و بدون آشنایی کافی و درنظر نگرفتن معیارهای درست، اقدام به برقراری این رابطه می کنند و حاضر به پذیرش مسئولیت های یک رابطه نیستند. چنین دوستی هایی به دلیل ضربه هایی که طرفین رابطه متحمل می شوند، توصیه نمی شود.

بخشی از این ضربه ها مربوط به وابستگی های عاطفی می شود. به عبارت بهتر، شما تصور کنید دختر و پسری تصمیم می گیرند که رابطه ای با هم برقرار کنند، منتها چون قصد ازدواج ندارند، ملاک هایی را که برای ازدواج در ذهن خود ساخته اند نادیده می گیرند، با این توجیه که قرار نیست این رابطه به ازدواج منجر شود. بنابراین با کسانی دوست می شوند که کیفیت اخلاقی و رفتاری پایین تری دارند.

از طرفی این رابطه آغاز می شود و بعد از مدتی این دوستی دو حالت پیدا می کند؛ یا رابطه به خاطر مشکلاتی که به وجود می آید قطع می شود و در این میان، طرفین ضربه های روحی- عاطفی زیادی خواهند خورد و یا این رابطه مدتی ادامه پیدا می کند تا وابستگی عاطفی شدیدی به وجود می آید و تصمیم می گیرند ازدواج کنند؛ غافل از اینکه این آدم مناسب ازدواج نیست و معیارهای یک ازدواج موفق در این رابطه وجود ندارد.

نکته دیگر این است که وقتی این گونه روابط براساس حداقل شناخت آغاز می شود، طرفین به مسائلی مانند معیارهای اخلاقی مورد پذیرش شان توجه نمی کنند. برای مثال، دختر یک حدی از رابطه را می پسندد ولی پسر خواسته های بیشتری دارد و یا بالعکس. در این موارد مشاهده می شود طرفین از ترس از دست دادن دوستی و یا به خاطر تهدیدهایی که صورت می گیرد، تسلیم خواسته های طرف مقابل می شوند.

دوستی برای شناخت جنس مخالف

بعضی ها می گویند من دختر و یا پسری را برای دوستی می خواهم تا بتوانم دخترها و یا پسرها را بشناسم؛ در صورتی که این کاملا غلط است. برای شناختن روحیات دخترها و یا پسرها لازم نیست افراد چنین روابطی را تجربه کنند. جنس متفاوت چیز پیچیده ای نیست که لازم باشد یک نفر «دوست دختر» یا «دوست پسر» داشته باشد تا جنس متفاوت را بشناسد. روابط معمولی که درون برخی چهارچوب های اخلاقی و عرفی شکل می گیرد مثل روابط معمول دو همکلاسی یا دو همکار، برای شناختن جنس متفاوت کفایت می کند و لازم نیست برای شناخت پیدا کردن وارد روابطی بشوند که وابستگی های عاطفی حرف اول و آخر را می زند.

در کشورهای غربی که حتی از لحاظ فرهنگی تفاوت های زیادی با جامعه ما دارند و ارزش های متفاوتی برای آنها تعریف شده است، تحقیقات نشان م یدهد که افرادی که دوستی با آدم های بیشتری را تجربه کردند و به قول معروف دوست دختر و یا دوست پسرهای بیشتری داشته اند و قبل از ازدواج روابط متعددی با جنس مخالف داشته اند، بعد ازدواج رضایت کمتری از زندگی شان دارند و مشکلات بیشتری را تجربه خواهند کرد. این تجربه برخلاف تصور قالب جوانان ماست. در حال حاضر، دخترها و پسرها فکر می کنند هرچه روابط بیشتری را تجربه کنند، در انتخاب همسر موفق تر خواهند بود اما این یک ذهنیت نادرست است.

قطع رابطه

مرحله آخر، قطع این گونه روابط است. افراد باید بدانند که هرچه از عمر رابطه می گذرد، وابستگی بیشتری به وجود خواهد آمد و قطع رابطه همراه با رنج فراوان خواهد بود.

از نظر روانشناسی، از دست دادن یک رابطه که در آن عاطفه و احساس وجود دارد همچون مرگ یکی از نزدیکان، دردناک است و فرد دور های سوگوار رابطه از دست رفته اش خواهد بود. گریه ها، خواهش و التماس ها، قول و قرارها و امثالهم در این دوران نباید مورد اعتنا قرار بگیرند؛ چراکه فرد برای فرار از غم از دست دادن رابطه دست به هر کاری می زند تا شاید بتواند طرف مقابل را از جدایی منصرف کند.

طرفین رابطه اگر بتوانند با واقعیت رو به رو شوند و چند ماه ناراحتی شان را کنترل کنند، به زندگی عادی برخواهند گشت و حتی بعد از سپر یشدن مدتی متوجه فواید قطع رابطه گذشته شان خواهند شد، اما اگر مدام امیدوارانه به فکر از سرگیری رابطه باشند، نخواهند توانست به زندگی عادی و معمولشان بازگردند.

یک نکته مهم

نکته دیگر این است که اگر تصمیم به قطع رابطه گرفته شد، این جدایی باید به یکباره و برای همیشه صورت گیرد و نه به صورت تدریجی یا با کم کردن رابطه. تجربه نشان می دهد کم کردن تدریجی رابطه مؤثر نیست و همه چیز باید یک دفعه تمام شود. تنزل رابطه به یک دوستی معمولی هم به هیچ عنوان مؤثر نخواهد بود؛ چرا که این ها سابقه ای از یک رابطه عاطفی را با هم دارند که ممکن است طرفین را دچار مشکلات روحی کند.

سه شنبه 25 مهر 1391برچسب:, :: 22:41 ::  نويسنده : shaghayegh (shayniii(

ایا خبر باردار شدن ختری 20 ساله از جاستین راست

است یا دروغ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟

(ایما)دختری 20 ساله ادعا کرده است که جاستین بیبر پدر فرزند تازه به

دنیا امده اش است.اما وقتی جاستین بیبر این خبر را شنیده است

گفت:خیلی بد است که ادم برای معروف شدن همچین ادعایی

بکند.اما(ایما)گفته هست که به کنسرت جاستین در نیویورک سیتی رفته

و جاستین بعد از کنسرت از او خواسته به اتاقش برود و وقتی او به انجا

رفته جاستین رفتاری غیر عادی از خود نشان داده است.(ایما)گفته است

که اگر جاستین ادعا میکند که فرزند (ایما)از او نیست بهتر است آزمایش DNA

بدهد تا ثابت کند فرزندش از او نیست اما جاستین از این کار صرف نظر

کرده واز دادن ازمایش DNA کاملا مخالف است.سلنا گومز (دوست دختر

جاستین)بعد از فهمیدن این خبر رابطه اش با جاستین به طور کلی قطع

کرد ولی از جاستین خواست تا ازمایش دهد و جاستین بالاخره به دادن

ازمایش راضی شد . اما هیچ وقت معلوم نشد که آیا این خبر واقعیت

داشت یا شایعه ای بیش نبود.حتی جواب ازمایش جاستین بیبر هم هنوز

معلوم نشده است.

 اما با این حساب هنوز رابطه اش با سلنا گومز پا بر جاست


[ شنبه پانزدهم مهر 1391 ] [ 21:48 ] [ ستاره ]

درباره وبلاگ


welcome to my weblog baby!!!
آخرین مطالب
آرشيو وبلاگ
پيوندها
نويسندگان


ورود اعضا:

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

<-PollName->

<-PollItems->

خبرنامه وب سایت:





آمار وب سایت:  

بازدید امروز : 51
بازدید دیروز : 2
بازدید هفته : 53
بازدید ماه : 53
بازدید کل : 21317
تعداد مطالب : 84
تعداد نظرات : 6
تعداد آنلاین : 1



Alternative content


body style="text-align:center">
فال روزانه

دریافت کد چت روم فارسی

code ahang

a href="http://shinygirltheme.blogfa.com/">http://photo.tak98.com/images/3hxk48wdxsd58rnk408v.gif✿ ღ✿ a href="http://shinygirltheme.blogfa.com/">
Ƨнιиʏ Ǥιяℓ✿ ღ✿

تعبیر خواب آنلاین

 http://box.behtarinbox.ir

چت روم< ;

دریافت کد چت روم فارسی

داستان روزانه

استخاره آنلاین با قرآن کریم